Продавець Агро-Сфера розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
277 відгуків
Акция при покупке стенда, скидка на переходник 30%!Купить
Агро-Сфера
+380984911318
+380938931748

Трактор ЮМЗ-6. Кривошипно-шатунний механізм

Трактор ЮМЗ-6. Кривошипно-шатунний механізм

Основи роботи та пристрої кривошипно-шатунного механізму на тракторі ЮМЗ-6

Використання кривошипно-шатунного механізму не можливе без детального вивчення пристрою і розуміння принципів його роботи.

КШМ ЮМЗ-6

Колінчастий вал, який є складовою кривошипно-шатунного механізму дизельного двигуна ЮМЗ-6 (рекомендуємо ознайомитися з відварами поршневої групи на всі двигуни), спрацьований з сталі, має п'ять опор і порожні зсередини шатунні рейки, кут розміщення яких становить 180. У порожнинах шатунних рейок, закриваються за допомогою заглушок, з допомогою відцентрової сили відбувається очищення масла, проникаючого з корінних шийок допомогою похилих канальців в щоках. Надходження очищеного масла із зазначених пустот в шатунні підшипники здійснюється завдяки трубках з латуні, вставленим і надійно закріпленим у спеціальних отворах, зроблених усередині шатунних шийок.

Вкладиші корінних, так само як і шатунних підшипників, спрацьовані з стрічки, зробленої зі сплаву сталі і алюмінію. Вкладиші 5-го корінного підшипника (всі підшипники дивіться перейшовши за адресою http://agro-sfera.com.ua/g5094047-podshipniki) заливаються сплавом, основною складовою якого є бронза.

На одній з торцевих сторін валу розміщена шестерня, що приводить в обертання вали ― як мастильний, так і розподільчий, а також паливний насос, помпу гідросистеми і насос гидрораспределения рульової системи управління. Шків, який також знаходиться на торцевій стороні валу, забезпечує привід помпи системи охолодження, генератора, пневматичної компресора і вентилятора.

Передня торцева сторона коленвала повинна бути ущільнені за допомогою самоподжимающейся манжети, впрессованной в порожнину кришки розподільного щита. З метою зниження кількості витраченого масла, що надходить до манжеті, між шківом коленвала і шестерень встановлюють маслоотражатель.

Правильна установка шестерень коробки трактора ЮМЗ-6

Від поздовжнього зсуву колінвал захищений і міцно утримується з допомогою п'ятої корінної шийки, яка має наполегливі бурти; також у них знаходять точку опори бурти вкладишів 5-го корінного підшипника. У кришці, так само як і в ліжку цього підшипника, розміщуються вкладиші ущільнювача протилежної торцевої сторони коленвала. Канавки розглянутих вкладишів містять шнур з азбесту і графіту, який ущільнює задню торцеву сторону колінчастого вала. Зовні вкладиша, на його поверхні, розміщуються ущільнювальні манжети. З обох сторін, між блоком і підшипникової кришкою, встановлюються для ущільнення вставки з гуми, стиснуті до бічних стінок блоку і кришки спеціальними клинами.

Маховик виготовляється методом лиття, матеріал для його виготовлення – сірий чавун; його закріплюють на колінчастому валі допомогою болтів, вдушених під фланець коленвала. Передня торцева стінка маховика забезпечена отвором, завдяки чому колінвал можна встановити в необхідному положенні в ході налагодження кута подачі дизельного палива в циліндри двигуна. У маховик впресовані 3 пальця для складання основних дисків муфти зчеплення. Обід маховика з торцевого боку оснащений отворами в різьбі для забезпечення надійного кріплення ведучого диска муфти зчеплення. Виготовлений із сталі зубчастий вінець, який маємо на маховик, служить для безперешкодного провертання колінчастого пусковим двигуном або стартером.

Поршні, що відносяться до кривошипно-шатунному механізму (КШМ), оброблені з алюмінієвого сплаву і забезпечені 3 канавками для компресійних кілець і 1 канавкою для маслозйомних кілець. На дні поршня поршневий ЮМЗ розташована камера згорання. В якості матеріалу для поршневих кілець береться спеціальний чавун. Верхнє з компресійних кілець покривають хромом по всій поверхні зовні циліндра. Два наступних компресійних кільця встановлюють строго мітками вгору щодо поршневого днища. Розширювач і маслос'емниє кільця розміщені в нижній поршневий канавці. Зовнішня поверхня маслозйомних кілець, які мають циліндричну форму, також покривається хромом.

Поршневі пальці, завдяки стопорним кілець, закріплюються в поршневих бобышках і не дозволяють їм переміщатися навколо своєї осі. Втулка верхня шатунная головка оснащені отвором, з допомогою якого проводиться змащення пальця поршня. Для забезпечення безперешкодного отримання циліндра за допомогою гільзи, кут, який становить головка шатуна по відношенню до його осі, повинен відповідати 45.

Після перевірки правильності роботи КШМ ЮМЗ-6 необхідно провести перший, пробний запуск трактора.

Інші статті